16 Ιαν

7 Λόγοι που οδηγούν στην αποτυχία του Startup σας

Ο Rahul Varshneya είναι ο συν – δημιουργός του Foster.fm , μια πλατφόρμα που βοηθά τα startups να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης .

Αν πρόκειται να ξεκινήσετε, θα είστε καταδικασμένοι να αποτύχετε.  Αυτό δεν είναι ένα έναυσμα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε πετύχει , καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην αποτυχία.  Αλλά αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι λόγοι για τους οποίους τα περισσότερα startups αποτυγχάνουν.

Όταν ξεκινάτε, βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεπεράσει όλους αυτούς τους επτά λόγους που θα αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας με διαφορά .

Λόγος – 1 : Υπολογίζοντας τα έσοδα πριν από τους πελάτες

Αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος για τον οποίο οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν . Οι επιχειρηματίες ξεκινάνε και παίρνουν τους πρώτους λίγους πελάτες , αλλά δεν είναι σε θέση να διατηρήσουν τις επιχειρήσεις τους για μεγάλη χρονική περίοδο μόνο και μόνο επειδή οι ​​πελάτες τους αντιλαμβάνονται την κατάσταση .

Ποτέ μη βάζετε τα έσοδα πριν από τους πελάτες σας . Δεν λέω να αγνοήσετε ευκαιρίες εσόδων , καθώς τα χρήματα είναι το ευκολότερο κομμάτι . Πάντα θα υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες για να έχετε κέρδος .

Να δημιουργήσετε ένα προϊόν που θέλουν οι πελάτες είναι δύσκολο . Έτσι, εάν μόλις έχετε ξεκινήσει , μην βάζετε στοίχημα σε ένα μοντέλο εσόδων ή ένα επιχειρηματικό σχέδιο , αντιθέτως πάρτε τον πυρήνα προσφέροντας το στους πελάτες . Ελέγξτε εάν η ιδέα σας ενισχύει τις πωλήσεις. Ελέγξτε εάν το προϊόν σας πραγματικά αλλάζει τη ζωή των πελατών σας . Αν πραγματικά αλλάζει τη ζωή τους και για έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων , θα είναι έτοιμοι να πληρώσουν ό, τι τους ζητήσετε .

Το επιχειρηματικό σχέδιο σας είναι απολύτως άχρηστο, εάν οι πελάτες δεν θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το τίμημα για ένα προϊόν.

Ένα ακόμα κομμάτι της προσοχής. Μη θέτετε σε κίνδυνο το προϊόν σας με τρελές διαφημίσεις σε όλη την ιστοσελίδα ή σε μια εφαρμογή . Οι πελάτες πληρώνουν για την εμπειρία σε ένα προϊόν τεχνολογίας .

Λόγος – 2 : Σκεφτείτε έξυπνα

Μην δημιουργείτε ένα προϊόν που δεν ανταποκρίνεται σε ένα μεγάλο ακροατήριο . Σίγουρα μπορείτε να ξεκινήσετε τοπικά και να επεκταθείτε αργότερα, αλλά απευθύνετε το προϊόν σας στην επίλυση των αναγκών εκατοντάδων ανθρώπων; Είναι η ιδέα σας επεκτάσιμη στους επόμενους εκατό χιλιάδες; Αν όχι , είστε απλά η πώληση ενός στοιχείου και όχι η οικοδόμηση μιας επιχείρησης .

Βεβαιωθείτε αν το πρόβλημα που προσπαθείτε να λύσετε είναι πραγματικά το πρόβλημα της μάζας . Και όχι μόνο το δικό σας και λίγων γειτόνων ή φίλων σας είτε του δικτύου . Σκεφτείτε έξυπνα , σκεφτείτε παγκόσμια , αν μπορείτε.

Βασίστε την ιδέα ή το προϊόν σας σε ένα μεγάλο ακροατήριο δίνοντας στον εαυτό σας ένα προϊόν με τη δυνατότητα να αναπτυχθεί σε μια μεγαλύτερη και πιο επιτυχημένη επιχείρηση .

Λόγος – 3 : Όντας εφησυχάσμενος σχετικά με την πρόσληψη

Το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα είναι τόσο καλό/ή όσο τα άτομα που έχετε προσλάβει – οι άνθρωποι που αναπτύσσουν , οι άνθρωποι που είναι στην αγορά , οι άνθρωποι που πωλούν . Αν ο πυρήνας της ομάδας σας είναι μέτριος , ανάλογη θα είναι και η προσφορά σας .

Μην εφησυχάζετε σχετικά με την πρόσληψη και μην συμβιβαστείτε με τίποτα λιγότερο σκεπτόμενοι ότι είστε μια νεοσύστατη εταιρεία . Υπάρχουν πολλοί άριστοι επαγγελματίες οι οποίοι θα είναι πρόθυμοι να επενδύσουν την σταδιοδρομία τους στο όραμά σας, αν είστε παθιασμένοι με τη δουλειά σας και τους το δείξετε.

Πρόσληψη αργή, αλλά φωτιά γρήγορη . Αν αισθάνεστε ότι έχετε κάνει μια κακή πρόσληψη , μην κολλήσετε μαζί τους . Κάντε μια γρήγορη διόρθωση της πορείας . Δεν έχετε όλο το χρόνο και τα χρήματα για να δώσετε στους ανθρώπους ευκαιρίες στον ένα μετά τον άλλο να αποδείξουν την αξία τους . Όχι σε ένα startup . Να είστε ηθικοί , αλλά και αδίστακτοι.

Αν πετύχετε , ο καθένας από την ομάδα σας θα απολαμβάνει τους καρπούς και θα είναι φιλελεύθεροι στην προσφορά σε αυτούς.

Λόγος – 4 : Αναβολή της εκτόξευσης σας

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ένα τέλειο προϊόν ή υπηρεσία . Εάν ξοδεύετε όλο το χρόνο σας, σε μικροαλλαγές και, υποτίθεται, στην τελειοποίηση του προϊόντος σας , δεν πρόκειται να γίνει ποτέ .

Τα προϊόντα εξελίσσονται με την πάροδο μιας χρονικής περιόδου μέσα από συνεχή ανατροφοδότηση των πελατών και με τη χρήση . Μην καθυστερήσετε την έναρξη σας για αυτό το λόγο . Στην πραγματικότητα , θα πρέπει να οικοδομήσετε ένα πρωτότυπο , ή ένα ελάχιστο βιώσιμο προϊόν και να το δώσετε στα χέρια του πελάτη . Αφήστε τους πελάτες σας να αποφασίσουν αν το προϊόν έχει αξία ή όχι .

Οι περισσότεροι άνθρωποι απλά δεν εξάγουν τα προϊόντα τους στο χρόνο που πρέπει και σπαταλάνε ένα μεγάλο μέρος των πόρων τους στην προσπάθειά τους να οικοδομήσουν ένα τέλειο προϊόν . Αποθηκεύστε στον εαυτό σας κάποια θλίψη , χρόνο και πάνω απ ‘όλα , σκληρά μετρητά και δημιουργήστε ένα προϊόν που θέλουν οι πελάτες σας .

Λόγος – 5 : Η μη προσαρμογή

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες αποτυγχάνουν σε νεοσύστατες επιχειρήσεις τους επειδή αδυνατούν να προσαρμοστούν στις δυναμικές αλλαγές , τις απαιτήσεις του πελάτη και της αγοράς . Το ένα ζητούμενο είναι να προσαρμοστούν , το άλλο να προσαρμοστούν γρήγορα .

Μια νεοσύστατη έχει την ικανότητα να είναι γρήγορη στη λήψη των αποφάσεων και την αλλαγή της πορείας , όταν υπάρχει ανάγκη . Μην είστε τόσο προσκολλημένοι στο σχέδιο με το οποίο ξεκινήσατε . Οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις καταλήγουν να λαμβάνουν ένα εντελώς διαφορετικό σχέδιο στη μέση της πορείας τους αλλάζοντας ολόκληρο το σχέδιο με το οποίο ξεκίνησε η εταιρεία .

Τις περισσότερες φορές , οι πελάτες σας θα καθορίσουν αυτή την αλλαγή . Μην είστε παράτολμοι σε αυτό το στάδιο και κολλάτε στο αρχικό σχέδιο ή το όραμά σας . Τα Startups δεν λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο . Πρέπει να ακολουθήσετε τις ανάγκες των πελατών σας .

Αλλά , αυτό δεν σημαίνει ότι θα ξεκινάτε εκ νέου κάθε φορά . Αυτό που ουσιαστικά πρέπει να κάνετε είναι να αξιοποιηθεί το βασικό πλαίσιο της επιχείρησής σας καθώς προχωράτε .

Μια εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει ως μια εταιρεία του προϊόντος και έξι μήνες αργότερα να συνειδητοποιήσει τις δυνάμεις της στον τομέα των υπηρεσιών . Θα πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα και να μετατοπίσει τα εργαλεία , αλλά το βασικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους θα παραμείνει το ίδιο: η προσφορά τους .

Λόγος – 6 : Βελτιστοποίηση των πόρων

Είσαι μια startup επιχείρηση και έχεις περιορισμένους πόρους . Εκτός αν υπερκεφαλαιοδοτήστε , το οποίο στην περίπτωση αυτή ,  δεν είναι καλό . Αλλά θα παραμείνω στο πρόβλημα των πολλών – μια κρίσιμη στιγμή στο πορτοφόλι .

Έχετε περιορισμένους πόρους και δεν θέλετε να καταστραφείτε από λάθος πράγματα . Τώρα αυτό θα συνδεθεί  με πολλούς από τους πιο πάνω λόγους , όπως το ότι δεν θέλετε να ξοδεύετε όλο το χρόνο και τα χρήματά σας για την δημιουργία ενός τέλειου προϊόντος ( το οποίο δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση ) .

Σημειώστε τι είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας και διαθέστε ανάλογα τους πόρους. Αν η δική σας είναι εταιρεία προϊόντος , χτίστε ένα βασικό προϊόν και προσφέρετέ το στους πελάτες . Εάν οι πελάτες σας ήταν τόσο ενθουσιασμένοι , θα είναι ακόμα πρόθυμοι να πληρώσουν σε αυτό το στάδιο . Και αμέσως , έχεις περισσότερα δολάρια για να αξιοποιήσεις περαιτέρω .

Μην πάρετε τον εύκολο δρόμο των δαπανών για διαφήμιση blitzkrieg . Αντ ‘αυτού , οικοδομήστε μια κοινότητα χρηστών από μέλη που ασχολούνται , τα οποία θα εξοφλήσουν περισσότερο μακροπρόθεσμα και θα είναι πολύ πιο αποδοτικά .

Λόγος – 7 : Marketing

Μια λέξη, αλλά κατέχει απίστευτο βάρος στην επιτυχία ενός προϊόντος . Δεν αρνούμαι ότι το προϊόν είναι σημαντικό , αλλά και τα πιο καλά προϊόντα αδυνατούν να προσεγγίσουν την μεγαλύτερη μάζα που μπορεί να κάνει μια απίστευτη διαφορά στην εκκίνηση σας .

Υπάρχουν πολλοί τρόποι που είναι διαθέσιμοι για τους επιχειρηματίες που εμπορεύονται την εκκίνηση νέων εταιρειών τους , αντί για την σπατάλη χρημάτων σε διαφήμιση . Οι περισσότεροι επιχειρηματίες απλά δεν ξέρουν πώς να χειριστούν καλύτερα την τεχνολογία.

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης , δημιουργήστε και  συμμετέχετε σε κοινότητες , απευθυνθείτε σε επιρροές , και αρχίστε πριν ακόμη το προϊόν σας ξεκινήσει . Το καλό μάρκετινγκ δεν απαιτεί χρήματα, αλλά πολύ χρόνο . Αν θέλετε να φτάσει σε μια μεγαλύτερη μάζα , πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να επενδύσετε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να φτάσετε σε αυτούς .

Και από τη στιγμή που έχετε κάνει μια αρκετά μεγάλη βάση χρηστών – ας πούμε οι πρώτες χιλιάδες πελάτες – βασιστείτε σε αυτούς για ένα φαινόμενο χιονοστιβάδας . Οι πρώτοι χίλιοι πελάτες μπορούν να μετατρέψουν το startup  σας σε μια επιχείρηση.

Ο καθένας θέλει να τρέξει ένα επιτυχημένο startup , έτσι ώστε στο τέλος , να μην βάλετε πάρα πολλή πίεση για να κάνετε το πρώτο σας startup επιτυχία . Απλά επικεντρωθείτε στο να κάνετε τα σωστά βήματα και οι πελάτες σας θα σιγουρέψουν το προϊόν σας και το startup σας θα παραμένει ζωντανό και μέσα στο παιχνίδι .

Share this

Leave a reply