Στο προηγούμενο άρθρο μας 50 προτάσεις για να κερδίσεις followers στο instagram – Μέρος 1ο, αναφέραμε τη σημαντικότητα της ανάπτυξης στρατηγικής για να καταφέρετε να αυξήσετε τους τους χρήστες που σας ακολουθούν στο instagram και τις πρώτες 25 προτάσεις μας.
Συνεχίζοντας την ανάγνωση, μην ξεχνάτε ότι με οι συμβουλές μας εκτός από το να δημιουργήσετε νέους followers, στοχεύουν επίσης στο να οδηγείτε τους οπαδούς σας σε likes και σχόλια σε αυτά που ανεβάζετε, δημιουργώντας τους έτσι μια διαρκή δέσμευση.
26. Χρησιμοποιήστε τη λέξη «σχόλια» στις λεζάντες σας. Μια έρευνα έδειξε ότι προκαλούν σημαντικά περισσότερα σχόλια από εκείνες που δεν έχουν.
27. Χρησιμοποιήστε πρόσωπα στις φωτογραφίες σας. Ο Dan Zarella διαπίστωσε ότι εικόνες με πρόσωπα έλαβαν 35% περισσότερα likes από εκείνες χωρίς.
28.Κάντε Tag χρήστες στις φωτογραφίες σας όποτε είναι δυνατόν. Αυτό εξασφαλίζει ότι εκείνες οι φωτογραφίες θα εμφανίζονται στις ροές δεδομένων αυτών των χρηστών, και καθιστά πιο πιθανό ότι θα τα μοιραστούν.
29. Όσο πιο φωτεινές εικόνες, τόσο καλύτερα: Φωτογραφίες που έχουν 65-85% φως λαμβάνουν 24% περισσότερα likes από εκείνες που είναι λιγότερο από το 45% φωτεινές.
30. Δημιουργήστε ένα εμπορικό hashtag. Βρείτε ένα hashtag και ενθαρρύνετε τους οπαδούς σας για να το χρησιμοποιήσουν. Αυτό κάνει τους οπαδούς σας να εξοικειωθούν με το εμπορικό σήμα σας, και αυξάνει ταυτόχρονα την αναγνωρισιμότητά σας.
31. Μοιραστείτε μη στημένες φωτογραφίες. Οι χαλαρές στιγμές σας μεταδίδουν την προσωπικότητα πίσω από το εμπορικό σήμα σας. Μοιραστείτε εικόνες που δείχνουν ότι υπάρχουν πραγματικοί άνθρωποι πίσω από το λογότυπο σας.
32. Προσκαλέστε ένα επισκέπτη να δημοσιεύσει στο λογαριασμό σας. Αν έχετε επαφή με έναν σημαντικό Instagrammer, εξετάσετε την πιθανότητα να δημοσιεύσει στο λογαριασμό σας. Αυτό είναι μια σίγουρη στρατηγική για να εκτοξεύσει την επισκεψιμότητά σας. Για να μην αναφέρουμε όλους τους νέα οπαδούς που θα προσελκύσετε.
33. Μοιραστείτε εικόνες που έχουν δημιουργηθεί από άλλους. Αναρτήστε εικόνες των οπαδών σας, ειδικά εκείνες όπου αναφέρεται το προϊόν σας ή τα προϊόντα σας. Αυτό θα ενθαρρύνει και άλλους να μοιραστούν επίσης τις φωτογραφίες των προϊόντων σας.
34. Μην χρησιμοποιείτε φίλτρα. Μια έρευνα έδειξε ότι οι εικόνες χωρίς φίλτρα γίνονται περισσότερο αποδεκτές.
35. Προωθείστε τον λογαριασμό σας στο Instagram στους συνδρομητές του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Ανά τακτά διαστήματα αναρτήστε μια εικόνα στο ενημερωτικό δελτίο σας με σύνδεση στο λογαριασμό σας στο Instagram.
36. Προωθείστε το όνομα χρήστη του λογαριασμού σας στο Instagram στις φυσικές μεθόδους διαφήμισής σας: πινακίδες, αυτοκόλλητα αυτοκινήτων, φύλλα των προϊόντων, κ.λπ.
37. Ακολουθήστε όλους τους φίλους σας στο Facebook στο Instagram, και πολλοί θα σας ακολουθήσουν και εκείνοι. Για να το κάνετε αυτό, απλά πηγαίνετε στο προφίλ σας στο Instagram και κάντε κλικ στο εικονίδιο με τις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας. Επιλέξτε Βρείτε φίλους και στη συνέχεια Βρείτε τους φίλους σας στο Facebook.
38. Χρησιμοποιήστε προσωπικές φωτογραφίες σας. Οι προσωπικές φωτογραφίες λαμβάνουν 125% περισσότερο likes από εκείνες που δεν έχουν.
39. Πείτε μια ιστορία. Χρησιμοποιήστε εικόνες για να διηγηθείτε μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Οι αφηγήσεις βοηθούν να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με το εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας, και όταν η εικόνα περιλαμβάνει μια γοητευτική ιστορία είναι πολύ πιο πιθανό να γίνει δημοφιλής και να μοιραστεί σε πολλούς.
40. Εάν έχετε βρεθεί σε κάποιο live event και έχετε τραβήξει φωτογραφίες, tag γνωστούς Instagrammers για μεγαλύτερη προβολή και κοινή χρήση.
41. Χρησιμοποιήστε το Iconosquare (πρώην Statigram) για να παρακολουθείτε την ανάπτυξη του λογαριασμού σας. Μάθετε ποιες εικόνες απηχούν καλύτερα στο κοινό σας και αναρτάτε τις συχνότερα.
42. Χρησιμοποιήστε κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας στις φωτογραφίες, όπως το Aviary για να περικόψετε τις φωτογραφίες σας, να τους προσθέσετε πλαίσια ή εφέ, ή να τις κάνετε απλά να ξεχωρίζουν!
43. Χρησιμοποιήστε τη λέξη “like” στις λεζάντες σας. Μια έρευνα έδειξε ότι προκαλεί 89% περισσότερα likes.
44. Σχεδιάστε, προετοιμαστείτε, και μετά ενεργήστε. Όπως με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, η αφοσίωση στον σκοπό σας είναι η καλύτερη συνταγή για επιτυχία. Κάντε ένα σχέδιο για το πώς προτίθεστε να χρησιμοποιήσετε το Instagram, στη συνέχεια δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα για να κρατήσετε τον εαυτό σας στον σωστό δρόμο.
45. Βάλτε γνωμικά ή αποφθέγματα στις εικόνες σας. Για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η χρήση τους είναι τεράστιας σημασίας. Βάλτε γνωμικά ή αποφθέγματα που να υποκινούν, να εμπνέουν ή να κάνουν τους άλλους να γελούν στις εικόνες σας, χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Canva.
46. Συνδέστε το λογαριασμό σας στο Instagram με τη λίστα επαφών σας. Κάντε κλικ στο κουμπί με τις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας και επιλέξτε “Βρείτε τους φίλους σας” για να συνδεθείτε με την λίστα επαφών σας στο email σας.
47. Δικτυωθείτε με σημαντικούς Instagrammers. Αναζητήστε hashtags σχετικά με την επιχείρησή σας, και εντοπίστε χρήστες με υψηλές μετρήσεις οπαδών και σχολίων. Αφήστε τους ευγενικά σχόλια, και αρχίστε να αναπτύσσετε σχέσεις. Ποτέ δεν ξέρετε πού αυτές οι σχέσεις μπορεί να οδηγήσουν!
48. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Crowdfire για να αναλύσετε τον τρόπο που οι δημοσιεύσεις σας στο Instagram σας επηρεάζουν τις στατιστικές σας “οπαδός / μη οπαδός”.
49. Κανονίστε προσφορές μαζί με άλλους χρήστες. Συνεργαστείτε με άλλους χρήστες που έχουν παρόμοιο αριθμό οπαδών και κανονίστε για αναφορές ή shout outs για να βοηθηθείτε στην οικοδόμηση του κοινού ο ένας του άλλου.
50. Φτιάξτε μια κοινότητα χρησιμοποιώντας ένα ειδικό hashtag. Δημιουργήστε μια πρόκληση ή μια καμπάνια που κοινότητά σας μπορεί να συμμετέχει, και δώστε της ένα μοναδικό hashtag.
Να θυμάστε ότι ο μεγάλος αριθμός οπαδών είναι άχρηστος αν δεν βρείτε το χρόνο να συμμετάσχετε πραγματικά και να αλληλεπιδράτε. Και στο τέλος, μετατρέποντας τους οπαδούς σε πελάτες είναι ο πραγματικός στόχος.
Αυτές οι 50 συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε το κοινό σας και να διευκολύνουν την διαρκή αλληλεπίδραση με τους φίλους σας που οδηγεί μελλοντικά σε επαγγελματική σχέση.